+ Pridať inzerát

Asistentka administratívy – Nová Baňa

Asistentka administratívy – Nová Baňa
Slovakia Banskobystrický kraj Žarnovica Published October 30, 2020 ID #905861

Zvládaš administratívnu rutinu ale vieš tiež riešiť nečakané situácie? Vieš povedať jasné áno aj diplomatické nie, vieš rozpoznať kedy sa musíš usmiať a kedy zostať vážna? Hľadáme komunikatívnu, zodpovednú a starostlivú kolegyňu, ktorá nám pomôže so správou administratívnej agendy spoločnosti a tiež s vedením agendy konateľa spoločnosti. Chceme byť perfektní – staň sa súčasťou nášho tímu a pomôž nám posúvať sa ďalej!

Ako vyzerá tvoja náplň práce?
• zabezpečuješ administratívne práce a organizuješ,
• eviduješ zmluvy, aktualizuješ a pripravuješ podklady pre nové zmluvy,
• páruješ úhrady, pripravuješ objednávky, kontroluješ realizačné plány projektov a sleduješ termíny,
• denne komunikuješ s klientmi hlavne telefonicky či cez e-mail,
• kontroluješ a spracovávaš registrácie klientov, spravuješ údaje o klientoch, pripravuješ reporty, tabuľky, jednoduché prezentácie, zápisy zo stretnutí a porád, korešpondenciu s vybranými partnermi,
• plánuješ stretnutia, pripravuješ podklady pre rokovania, sleduješ termíny, spracovávaš poštu.

Čo budeš potrebovať?
• min. SŠ vzdelanie ekonomického alebo technického smeru,
• komunikačné zručnosti,
• pozitívny a optimistický prístup k ľuďom, schopnosť tímovej práce, vzťah k administratíve, dôkladnosť a spoľahlivosť,
• praktické a analytické myslenie, organizačné schopnosti a schopnosť sa samostatne učiť,
• užívateľskú znalosť MS Office (MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Word);
• aspoň mierne pokročilú znalosť angličtiny,
• prax v administratíve alebo na podobnej pozícii aspoň dva roky.


Preferujeme prácu na TPP, ale môže byť aj na skrátený úväzok podľa dohody.

Mzdové podmienky (brutto) 623 - 1.200 EUR/mesiac (príplatky závisia od pracovných výsledkov)

Druh pracovného pomeru: plný úväzok / čiastočný úväzok
Termín nástupu: dohodou